6 aug. 2012

STOP!





Gata! Cît se poate?! M-am săturat!
Aceste sondaje încep să mă calce pe nervi, în special cele de genul: "Cine e mai frumoasă?" sau "Ce ai alege? O întîlnire cu Justin Bieber sau 1 000 000 $". Singurul lucru pe care nu îl pot înţelege este ce om trebuie sa fii ca să faci astfel de sondaje şi DE CE să faci aceste sondaje. Pur şi simplu nu au sens. "Cine e mai frumoasă?", de ce sa faci un sondaj despre cine e mai frumoasă? Este atît de banal...Pentru a demonstra ca eşti cea mai frumoasă şi a pune pe concurenţii tăi într-o lumină proastă?! V-aţi gîndit vreodată cum se simte cel care pierde?? Ce facem cu respectul de sine? Pur şi simplu nu e normal să existe astfel de sondaje...O altă nuanţă este faptul că atunci cînd persoanele ce sunt incluse în sondaje după ce dau de urma acestui sondaj încep să trimită tuturor prietenilor şi cunoscuţilor ca să îi voteze, şi astfel internetul devine plin de siteuri complet nefolositoare. M-am tot săturat să primesc de la toţi să votez pentru unul şi pentru altul şi deasemenea m-am săturat să primesc mesaje cum este acesta:

 "Mă crezi că n-ai curajul să-mi scrii la poza principală Te iubesc(L)?????? Eu doar foarte bine ştiu că n-ai curajul ( Trimite acest mesaj tuturor prietenilor care-s OnLine) strădui-te pe nimeni să nu scapi din vedere (inclusiv şi pe mine) şi vei afla care din ei e curajos"
Nu vreau sa fiu rea, recunosc că foloseam şi eu înainte aceste mesaje, cam pe atunci cînd erau la modă, cam cu vreo 2 ani în urmă. Dar acum internetul şi mai exact reţelele de socializare sunt invadate de astfel de mesaje. În loc să ne scrim unul altuia şi să conversăm despre ceva interesant noi trimitem mesaje pentru a căpăta cît mai multe comentarii la poze....Acesta e scopul în viaţă, să aveţi cît mai multe comentarii la poze?! Păi să vedem la ce o să vă ajute pe viitor...

ÎNCETAŢI SĂ MAI CREAŢI SONDAJE BANALE ŞI SĂ TRIMITEŢI MESAJE FĂRĂ SENS!!!



Doar părerea mea proprie

Dacă eşti de aceeaşi parere, dă un click pe g+1


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu